Tuesday, November 26, 2019

淘寶直運

淘寶近來都幾積極推直運。

最初係搞咩直運咭,十五蚊人仔,三次十五蚊以下直運免費,另外又有啲紅包,結果我就試咗。

結果發現,我買三件貨,有時會分三次送,有時會集埋一包先送,都幾煩。

無所謂喇,都幾扺用。

但最後我用晒三次之後就無再買,因為覺得佢地鼓勵我買野既方法。平時真係有野買先買,仲要儲到有幾件先一次過買。

後來到雙十一,佢有得抽奬,感覺人人都抽到,我抽到五十蚊人仔,咁都好丫,唔使錢,咪照用咯,最後咪一啲貨用直運,以五十蚊為上限,其餘用返集運。

當日發現好似貴咗,運好少野就用完五十蚊,簡單講,五十蚊只得兩件唔係咁重既貨!不過心諗,唔使錢,是但喇!

直到某天....

收到電話話送貨上嚟屋企!仲話要收二十蚊送貨費,我話唔制,叫佢改送自提點!誰不知,自提點都一樣要收二十蚊!立時有中計既感覺!

後來發現,依家直運 default 係送去你家,而以前我買直運卡,那時 default 係自提點,而且係唔使附加費!

似乎真係一個局嚟!我諗唔到點解要用直運了...

就算無呢個局,直運都唔吸引,首先,你買野時要考慮清楚,一次過落單!無咗彈性!

直運唯一方便係唔使等齊貨再人手叫佢集運!但其實快唔得幾多,亦唔方便得多好多!

簡單講,用返集運喇!又平,又簡單,亦差不多速度!