Thursday, May 18, 2017

尋回憶...

今早突然諗起一首歌,這首歌應該係八十年代,出現係學校音樂書,即係上音樂堂時既歌。

我差不多記得晒啲歌詞,曲呢我估記得晒,但因為最後幾隻字無歌詞,所以可能係我老作返都未定。

歌詞我估係後期老作,所以 google 唔到...  但都幾有心機寫,有少少意境又少少押韻,有貨交咁喇...

至於曲呢,我估係日本民謠?都幾日本 feel 咁...

今日寫低啲單音,是但彈出嚟,其實都彈錯咗少少,但夠 demo 就算,反正我都係想搵首原本既出嚟唧...





詞:

花兒飄著芬 芳,隨風輕擺動
古堡悄悄藏林中,四處野草叢
月色朦膿清風送,幽靈低聲訴
回憶昨日好時光... (唔記得)

曲:



原來係叫「荒城之月」