Sunday, April 8, 2018

再見我的油爐 BRS-8B

簡單講,佢已經死咗,用咗兩年就玩完了...

話說佢第一次失靈,令到我要燒柴,諗返轉頭,可能係我唔識預熱佢,又或者係塞咗,呢點永遠無法肯定。嗰次之後,我曾經將佢解體、清潔,之後就一直安好,直到上嶂上...

嗰晚天氣相當凍,我發現泵唔起。簡單講,個泵泵極都好輕,明顯係失壓,當場拆開修理又唔覺有咩唔妥,但總之就用唔到了。

呢個爐可以燒 gas,咁咪諗住插 gas 用了,誰不知臨入預熱管個位漏氣!雖然只係輕微,但都夠煩了... 輕微既意思係漏氣位會著火,但我用口都吹得佢熄...不過吹熄咗又著返,死未!好在我有另一個  gas 爐...

第二朝,一切回復正常,你都咪話...

話說最近攞出嚟檢查,發現又係失壓,近來的起心肝修理,用佢附送既零件整返好個油泵!



跟住搞埋個爐頭喇!用佢送既零件,換晒啲膠圈...




換埋個分火碟、油咀...橫掂都係...

試用 gas... 漏氣,都係嗰個位,搞極都唔掂...

唯有放棄... 用咗兩年,用晒一大桶白電油,另外可能再加一、兩支散裝...

大概唔會再玩電油,酒精簡單又可靠,若要大火,我已經買咗個有預熱管既 gas 爐,火力都有返咁上下...

--

我仲有大半支白電油,上次在嶂上個泵無事唔會漏油,氣就會漏,所以搵次去戶外試吓用埋那些白電油,如果無問題呢,就會繼續用呢個爐,不過唔敢買大大桶白電油了,還是買返散裝,用到佢最後一口氣...