Friday, January 25, 2019

三峰軌跡輕量化背囊

輕量化背囊入場費極高,但事情總有例外。

繼「逆襲」,三峰最近推出了另一個輕量化背囊,名為「軌跡」

名有相似,而事實上也參考了相似名稱的背囊,主要是 ULA Circuit 或者 HMG Soutwest 也抄一點,所謂原創的腰帶調節方式,別人是用來調節背包帶,當然沒有抄足,但肯定係強烈參考

網上有既資料我不刻意重覆,簡單諗起幾個重點:

重量: around 800g
支撐: single metal stripe supporting
容量: around 35-45L

以下係我某次去 solo 露營既情況,放完基本物資  (三峰金仔、睡袋、地墊、爐、煲、櫈、個人用品、食物等...),還有空間放多一部單反和小腳架!



那次重量大概 8kg 左右,背起來很舒適,相信放 10-12kg 都唔會有困難!

呢個袋好簡單,基本上得一個主倉,同埋一個超大網袋。主倉無水袋位,亦當然都無出水管位,就係一大格咁樣樣!

上面可以好似防水袋咁摺三摺封口,亦有一條拉鍊,必要時頂到盡都仲得!或者好似我依家咁,靠兩條側邊既扣連帶封口,我覺得咁樣自然啲,亦好睇啲。

頂仲有另一條索帶,呢條帶仲係用嚟扯起個前面個網袋!呢點係比較衰,因為當你開主倉既時候,網袋就會緊咗落嚟,放裡面啲野有機會移位!每次搞完都要執返正!

網袋兩邊有個開口位,上圖亦可見,原意聽聞係放水樽,放便唔使除落嚟都可以攞水飲,但實驗証明係唔得既,相反,支水仲會自動跌出嚟!

網袋係一塊過,無分左右同埋中間!真係超級簡化!但又因為咁樣,可以放勁多野入去,我放咗水樽、膠鎚仔、行山杖、水袋等雜物,卓卓有餘!

外另外旁邊有位可以索行山杖,但我覺得唔太好用!反正我支係折叠型,唔使外掛出嚟驚整親人!

腰帶有分碼既,我咁肥都係細碼!兩個腰包唔算大,放啲小物件就可以,例如鎖匙、尿袋等,手機大概就放唔落喇!

--

除咗露營,我都揹過去行山,16 公里左右,當日係 6kg 左右,都覺得好舒服!但攞相機出嚟就煩啲!我手都算夠長,攞水樽、放水樽都唔使除袋!



簡單嚟講,作為一個平價既輕量化背囊,都算係物超所值!當然還有好多改善空間!

聽聞「逆襲」係有水袋位,外袋間格亦好啲,但係無內置支撐系統,所以唔考慮!

講吓衰野,主倉攞野唔方便,一定要除低落嚟先攞到野!另外,網袋太開揚,行完密林會有好多記念品!無水袋  (hydration bladder) 位係一大煩惱,網袋那兩個多餘既洞用唔到,仲搞到有機會跌野添!另外,呢個袋無咩位可以俾你外掛其他野,扣都無多個!想吊隻杯出嚟,或者吊個溫度計都難!開主倉連網袋都開埋,又係唔方便!

正如我開首話,呢個袋似係抄 ULA Circuit,但就無咗支 U 型碳纖架,雖然用起上嚟都覺得好揹,但我估都有影響,或者減低有效背負?我唔知喇!

總體上我係滿意既,或者有時間再諗吓點樣自行 DIY 改善吓佢喇!咁既價錢,呢種實用性,同埋舒適度,收貨喇!

如果「逆襲」都有返條骨,或者會好過呢個「軌跡」?

--

剛試了一次到長咀露營,由北潭凹出發,行了十公里多一點,去程差不多三小時,出門時整套裝備超過 10kg,背負仍然舒適,估計 12kg 也不會有問題。





回程時大約 8kg (帶走全部垃圾),當然更加舒適,所以比去程快了近半小時!





同行兩位朋友都用傳統背包: