Tuesday, May 22, 2018

水袋背囊

最近身痕買咗個,呢種袋好貼身,通常都唔太大,方便跑山用,原來諗住去紅石門,但結果只係行頹山。

我平時飲水唔多,但用咗呢種袋呢,因為方便隨時可以飲,結果就飲多咗水。

我行山多只帶一個包,一支飲品,水同埋可能帶多包即食糖水之類,剛好都仲塞得落。

行出杖要外掛,另外前面仲可以有位放手機,充電器,仲可以放多一 set 18650 俾芭蕉扇添!

不過銀包係唔知放邊好,仲有太陽眼鏡,帽... 外掛?買咗之後,先發現有啲有埋腰包功能,用爛咗先換!

淘寶平野,呢個水袋都算係最簡單,我諗住用埋佢嚟裝濾水器,露營用!買咗另一個有 28mm 接口既水袋入溪水,然後經 filter 之後,再經條軟喉駁入呢個水袋,等佢慢慢漏過去。


揹帶前兩邊都有袋,有拉鍊可以放手機,另外有個網袋可以放多兩支水,或者其他雜物。 我就一邊放手機,網袋放充電器,額外電池供替換。

另一邊放鎖匙,同埋一支飲品。


大格夠放水袋,仲有少量食物,都夠晒行十個鐘。