Wednesday, December 27, 2017

電油爐 BRS-8B (使用了一年半後感)

呢個爐用咗年半了,算是又愛有恨。

愛是因為它火力猛,又環保;恨是因為它間中會失靈,火力亦比較難控制。

這年半時間,我應該買了兩支散咗白電油,並一大罐裝既 (一卡),散咗一來貴,二來容易有雜質會塞爐,玩唔過。呢年多時間幾乎用晒,只剩下一半支,可以用多一晚左右。

電油爐油構和操作都略略複雜,所以廠商附送了修理工具,並一堆配件...



塞爐頗為常見,小弟亦試過在郊外塞爐,結果要燒柴,極其痛苦。

又試過有一次預熱時火勢太強,險些燒到天幕。

最近一次是油樽失壓,個泵感覺極鬆,搞極都搞唔到,但離奇係瞓醒第二朝又正常返。而同一日想用佢嚟當 gas 爐,誰不知接口位輕微漏氣,間中就著火,結果都係唔敢用。第二朝用油又 work 返,亦都無再漏。

返屋企又搞一餐,換咗個膠圈,試咗無事喇。



小結

用完呢年半,電油爐環保係真既,因為無需要每次露完營都掉兩個空氣樽,而另外燃料費用其實差不太多。

電油爐火力非常強勁,人多打邊爐確實係堅!

開關爐係煩,好多人都唔敢用,亦無得校細火... 所以我經常放定煲水在旁邊,一煮完野就放煲水上去煲,免得浪費燃料。

總括而言,我打邊爐次數不多,電油爐最大好處我未必太需要;環保呢,用酒精喇,酒精爐又可靠好多,大概日後 solo 都會用晒酒精,既環保又輕便... 或者時間多就燒柴。

日後打邊爐時才用電油爐,甚至可以呢個油爐以為都係當 gas 爐算了。